poniedziałek, 7 września 2015

Ulubieńcy sierpnia 2015

Witajcie! Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam produkty, które miło zaskoczyły mnie w sierpniu.


A oto one:
  • Wygładzający peeling myjący z truskawką, joanna naturia. Produkt przede wszystkim ślicznie pachnie. Dobrze oczyszcza i odświeża skórę, pozostawia ją gładką i miekką. Zapach nie utrzymuje się długo, ale to nie ma dla mnie większego znaczenia, ponieważ i tak używam balsamu.
  • Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom firmy ziaja. Bardzo dobrze oczyszcza twarz, jest gładka. Jednak nie zauważyłam, aby robiła coś z zaskórnikami na mojej twarzy.
  • Suchy szampon batiste o zapachu floral&flirty blush. Bardzo dobrze odświeża włosy, unosi je przy nasadzie. Nie zauważyłam, by wypadały mi po nim włosy. Zapach również jest bardzo przyjemny, nie dusi,a na włosach utrzymuje się dość długi czas.
  • Naturalny krem oliwkowy, ziaja. Intensywnie nawilża, odżywia i regeneruje skórę. Używam go na skórki oraz na twarz kiedy jest sucha.
  • Tonik zwężający na dzień/na noc, liście manuka, ziaja. Fajnie oczyszcza skórę twarzy, odświeża, ma bardzo przyjemny zapach. Męczyłam się jednak z aplikatorem, moim zdaniem nie jest praktyczny.
  • Lakier Golden Rose, numer 48. Śliczny, różowy kolor, ma bardzo dobre krycie, szybko zasycha, ma przyjemną konsystencję.
  • Lakier do paznokci nude nail polish numer 1, lovely. Długo utrzymuje się na paznokciach, ma dobre kryje,długo utrzymuje się na paznokciach. Kolor jest delikatny, ale wygląda bardzo kobieco.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz