piątek, 26 czerwca 2015

Kosmetyczni ulubieńcy czerwca


Witajcie! Jak co miesiąc postanowiłam wyróżnić kosmetyki, które odmieniły moją pielęgnację czy makijaż.

A oto one:



Na powyższym zdjęciu widzicie:

1. Suchy szampon firmy batiste o zapachu cherry.

Długo zamierzałam kupić swój pierwszy suchy szampon. Dzięki poleceniom innym blogerek i vlogerek zdecydowałam się właśnie na batiste. I nie zawiodłam się. Produkt bardzo dobrze pochłania sebum oraz zapobiega dalszemu przetłuszczaniu się włosów.Dodaje im objętości, dzięki czemu włosy nie są oklapnięte. Moim zdaniem zapach jest trochę sztucznie wiśniowy, ale nie utrzymuję się na włosach, więc mi to nie przeszkadza.
Cena: około 15 zł./200 ml.

2.Garnier płyn micelarny 3w1 do skóry wrażliwej.
Moim zdaniem jest to tańszy odpowiednik płynu z Biodermy. Świetnie zmywa makijaż twarzy jak i oczu, przy czym nie podrażnia. Przemywam nim również twarz przed maseczkami, peelingami czy w ciągu dnia.  
Cena: około 18zł/200ml

3.La Roche Posay, żel do mycia twarzy Effeclar
Mój ulubiony produkt do mycia twarzy. Nie zawiera mydła. Nie podrażnia mojej skóry i oczu. Stosowany regularnie zmniejsza ilość wyprysków pojawiających się na mojej cerze. Bardzo dobrze się pieni, jest wydajny.
Cena: około 30 zł/200 ml

4. La Roche Posay, krem do twarzy Effeclar Duo [+]
Moim zdaniem jest niezastąpionym kremem. Zredukował blizny po trądziku, z którymi dość długo się zmagałam, wyraźnie ograniczył pojawiające się wypryski i zaskórniki, kiedy jednak się pojawią są zdecydowanie mniejsze i szybciej się goją. Ma przyjemną konsystencję i zapach. Niestety jest dość drogi, ale uważam, że w pielęgnację twarzy warto inwestować.
Cena: około 55 zł/40ml

5.Paese, puder ryżowy
Przedłuża trwałość makijażu, nie zmienia koloru podkładu, ale przede wszystkim matuje.Matuje mnie najdłużej, używając go nie mam potrzeby poprawiać makijażu w ciągu dnia, ani używać bibułek matujących.Przeznaczony jest dla cery normalnej, mieszanej i tłustej.
Cena: około 30 zł/15g

6.Max Factor, krem CC w odcieniu 40 fair
Mój pierwszy krem CC. Ma lekko różowe tony, średnie krycie, jest bardzo lekki, łatwo się go rozprowadza, nie pozostawia smug i plam, nie ściera się w ciągu dnia oraz nie podkreśla suchych skórek.
Cena: około 55zł/30ml

7.Revlon Colorstay, podkład przeznaczony dla cery tłustej i mieszanej w odcieniu 150 buff
Podkład, który ma bardzo mocne krycie. Nie ściera się, nie ciemnieje, długo utrzymuję się na twarzy, nie zapycha. Pozostawia lekko matowe wykończenie. Nieumiejętne nakładanie może prowadzić do uzyskania efektu maski. Minusem jest na pewno brak pompki.
Cena: w drogeriach cena sięga nanwet 70zł/30ml

8.Astor, Concealer 24h, w odcieniu 01
Korektora używałam pod oczy oraz na płatki nosa. Ma bardzo dobrze krycie, nie ściera się, długo utrzymuje się na skórze. Według producenta może służyć również jako primer.
Cena : około 28 zł/6,5 ml

9.Marion, olejki orientalne- regeneracja włosów. jojoba i słonecznik.
Olejku używam głównie na końcówki włosów. Po regularnym stosowaniu są bardzo dobrze nawilżone, odżywione, nie rozdwajają się. Olejek szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Ma przyjemny zapach.
Cena: około 6 zł/30ml

10.Marion SPA, profesjonalna mikrodermabrazja, cera tłusta i mieszana
Zabieg ten składa się z trzech etapów:

  • diamentowy peeling. Bardzo dobrze oczyszcza i wygładza cerę.
  • Łagodzące serum. Nawilża skórę i łagodzi wszelkie zaczerwienienia.
  • Wygładzająca maska. Wygładza i matuje skórę.
Cena: około 2,50/sztuka

11.Calvin Klein IN2U, woda toaletowa.
Nuty zapachowe: liście czarnej porzeczki, grejpfrut, bergamotka, orchidea, kaktus, wanilia, drzewo cedrowe. Zapach idelalny na lato. Moim zdaniem jest idealny dla młodych dziewczyn, kobiet.
Pachnie cudownie, intrygująco. Na ciele zapach utrzymuje się długo.
Cena: 120-150/100ml



A czy wy miałyście, któryś z tych produktów, a może macie swoich ulubieńców ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz