piątek, 25 grudnia 2015

Haul przedświąteczny

Witajcie w kolejnym poście :)
Dziś pokażę Wam moje nowości kosmetyczne, które zakupiłam w jednej z drogerii internetowej:


Pierwszy raz skusiłam się na produkt w 100% naturalny, a konkretnie na zieloną glinkę firmy Nacomi. Jej zadaniem jest oczyszczanie i złuszczanie cery tłustej i mieszanej.


Coś na co czaiłam się już długi czas, czyli olej kokosowy. Jest bardzo wielofunkcyjny i bardzo przydatny w codziennej pielęgnacji włosów, twarzy czy ciała.




Pelling błotny z kwasami owocowymi. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, ze względu na obecność kwasów, którymi miałam wykonywany zabieg u kosmetyczki.



Mój nowy tangle teezer. Jestem  w posiadaniu także różowo-fioletowej wersji. Szczotka jest świetna, więc warto w nią zainwestować.



Puder ryżowy firmy ekocera. Skusiłam się na niego po zachwalaniu przez wiele youtoberek. Ponoć matuje jeszcze silniej niż ten z paese.





Polerka do paznokci firmy Semilac. Przy robieniu hybryd jest dla mnie niezbędna.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz